Vertrek Gambia - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bart Bouwman - WaarBenJij.nu Vertrek Gambia - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bart Bouwman - WaarBenJij.nu

Vertrek Gambia

Door: Bart Bouwman

Blijf op de hoogte en volg Bart

21 September 2014 | Nederland, Deventer

Dinsdag 23 sept. vlieg ik voor 4 maanden naar Gambia. Daar ga ik een fysiotherapieproject opzetten voor mijn minor 'International Sustainable Development', samen met een studiegenoot Lasse Wiggemans.

Via deze weg zal ik het thuisfront mee laten genieten van mijn avontuur. U kunt zich aanmelden voor de mailingslijst, dan krijgt u een bericht als ik een reisverslag heb geplaatst.

  • 21 September 2014 - 14:03

    Liesbet En Willem:

    Bart heel veel succes in Gambia.We zijn benieuwd naar de reisverslagen.
    Liefs

  • 21 September 2014 - 14:20

    Ingrid:

    Hoi Bart, oooh nog maar twee nachtjes slapen... We wensen je een heel goede reis en fijne tijd in Gambia!! Geniet van deze mooie ervaring!! Veel succes! Liefs van ons: Anjana, Ingrid en Nelum

  • 21 September 2014 - 20:26

    Margriet:

    Geniet ervan en succes met jullie project. X je zus

  • 21 September 2014 - 20:27

    Eelco&Emmeke:

    Heel veel succes en een leerzame tijd gewenst Bart, enne: vergeet vooral niet ook te genieten!! Liefs, Eelco & Emmeke

  • 21 September 2014 - 20:57

    Dorine Meertens:

    Veel succes Bart. We zijn benieuwd naar je verhalen. Ik hoop dat wij ook mee mogen genieten? Jan en Dorine

  • 23 September 2014 - 15:22

    Anita:

    Heel veel succes in Gambia! Ben benieuwd naar je reisverslag.. Groetjes xx

  • 23 September 2014 - 20:34

    Ric:

    Ik wens je een geode aankomst !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Under construction. studying physiotherapy in the Netherlands. I'm now in my 3 year

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 744
Totaal aantal bezoekers 5933

Voorgaande reizen:

23 September 2014 - 16 Januari 2015

Fysiotherapie in Gambia

Landen bezocht: