vakantie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bart Bouwman - WaarBenJij.nu vakantie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bart Bouwman - WaarBenJij.nu

vakantie

Door: Bakary Jallow

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 November 2014 | Nederland, Deventer

Na hard werken een welverdiende vakantie met Lasse zijn moeder en mijn ouders in Kololi Beachclub. Lasse zijn moeder is gisteren terug gevlogen en mijn ouders blijven nog één week. We hebben veel van het Gambiaanse leven kunnen laten zien. Ons huisje, Gambia college, Brikama, Mamadi zijn familie, uiteten met Gambiaanse vrienden, Gaye Njorro Skills Academy, Bakou, krokodillen, apen, cheeta's, hyena's, leeuw, slangen, vismarkt, strand, terrasjes en lekker eten.

Het project verloopt goed. De studenten zijn gemotiveerd. Soms is het wel ingewikkeld met de taalbarriere, maar tot nu toe levert dit nog geen problemen op.

5 dec gaan we met de nederlandse studenten naar Senegal voor 4 dagen. 2 dagen Dakar, 1 dag in de woestijn slapen en met leeuwen knuffelen.

Mij bevalt het leven in Gambia erg goed! Een heel ander leven dan in Europa, niet te vergelijken. Ik ben blij dat ik voor de minor ISD heb gekozen, want het is echt een verbreding en leerzaam.

Ik doe de laptop nu uit en ga naar het strand;)

  • 30 November 2014 - 16:05

    Ingrid:

    Hoi Bart,
    Superleuk om weer even wat te lezen. En hoop dat je met je ouders nog van een paar mooie momenten kunt genieten! Groetjes en liefs voor jullie allemaal van ons drietjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Under construction. studying physiotherapy in the Netherlands. I'm now in my 3 year

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 5931

Voorgaande reizen:

23 September 2014 - 16 Januari 2015

Fysiotherapie in Gambia

Landen bezocht: