vakantie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bart Bouwman - WaarBenJij.nu vakantie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Bart Bouwman - WaarBenJij.nu

vakantie

Door: Bakary Jallow

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 November 2014 | Nederland, Deventer

Na hard werken een welverdiende vakantie met Lasse zijn moeder en mijn ouders in Kololi Beachclub. Lasse zijn moeder is gisteren terug gevlogen en mijn ouders blijven nog één week. We hebben veel van het Gambiaanse leven kunnen laten zien. Ons huisje, Gambia college, Brikama, Mamadi zijn familie, uiteten met Gambiaanse vrienden, Gaye Njorro Skills Academy, Bakou, krokodillen, apen, cheeta's, hyena's, leeuw, slangen, vismarkt, strand, terrasjes en lekker eten.

Het project verloopt goed. De studenten zijn gemotiveerd. Soms is het wel ingewikkeld met de taalbarriere, maar tot nu toe levert dit nog geen problemen op.

5 dec gaan we met de nederlandse studenten naar Senegal voor 4 dagen. 2 dagen Dakar, 1 dag in de woestijn slapen en met leeuwen knuffelen.

Mij bevalt het leven in Gambia erg goed! Een heel ander leven dan in Europa, niet te vergelijken. Ik ben blij dat ik voor de minor ISD heb gekozen, want het is echt een verbreding en leerzaam.

Ik doe de laptop nu uit en ga naar het strand;)

• 30 November 2014 - 15:00

Begum En Ramon:

Leuk te lezen dat je het zo fijn hebt daar! We zijn benieuwd naar de foto's, voor nu nog veel plezier met je ouders in het hotel
    xx van Begum en Ramon

• 03 December 2014 - 18:37

Rita:

Ha Bart, ik heb genoten van de mooie plekken die jullie aan ons hebben laten zien! Veel plezier in Senegal, mooie foto's maken. Groeten aan Liesbeth en Willem.

• 04 December 2014 - 20:29

Marieke Arts:

Dag Bart,
    Heerlijk om te lezen hoe het je daar vergaat. Je ouders zijn er nog even. Wat leuk dat jullie zo samen in Gambia kunnen zijn.
    Deze maanden vergeet je nooit meer. Nog veel plezier en avontuur deze komende weken.
    Tot ziens.
    Gr. Marieke

• 12 December 2014 - 23:30

Liesbeth:

We hebben een geweldige tijd met jou en Lasse gehad.Wat hebben jullie ons veel laten zien.De eerste week met Rita erbij,heerlijk.We zien dat jullie goed bezig zijn . En vooral het Madinka dat jullie spreken is bijzonder. Jullie zijn daar thuis!!Geniet nog van deze laatste weken. XXX Mama en papa